meRINDU kasih ILAHI

meRINDU kasih ILAHI

Friday, 1 October 2010

aku xkan seperti dulu....................

ello pembaca sekalian....
eh, ad ke yang nak baca aku punya kisah ni...........haha

tetibe leh baik semula ngan budak tu...tp
xpe r....mcm da terjadi, mmg kelakar r nak memikir bda tu..haha
kadang2 aku gelak sendiri bila pikir bda yang terjadi dulu...kelakar tahap dewa yang tertinggi....( ad ke dewa ek ??)

da le gaduh smpai berperang besar gile..
tp kan...sayang aku kat DYE tu ad lg...bahkan x pernah surut pun...hmmm
masalah sebenarnya tu...padahal mulut tiap2 ari bercerita benci dye...tp sebenarnya x pun bertambah benci....makin syang ad r... kelakarkan

itu r nikmat kasih sayang...
kasih sayang ni...tuan2 sekalian..............klu da kita bagi kat orang....susah nak tarik balik...

so...hati hati le klu bg kasih sayng kat org...

klu korang le kan....ada budak nk berbaik semula, sedangkan dye da bermasalah ngan kita sebelum ni, bahkan sangat rapat ngan kita sebelum gaduh, cm ne ek? nak terima x...funink kan....lg2 kita pernah meyanyangi dye....eh dye baca x luahan aku ni ek...hmm..lantak r...

aku telah wat keputusan...aku boleh nak berbaik ngan DYE tp XKAN SEPERTI DULU..............


yang benar...
AKU

No comments:

Post a Comment