meRINDU kasih ILAHI

meRINDU kasih ILAHI

Saturday, 14 May 2011

:: lu LANGSI, lu MATI ::

akhirnya


wah...aku dah tengok cite ni tengah hari td....tepat jam12.45 td...huhu...mula2 ingat dah x sempat dah sebb laju ngat jualan tiket cite ni...huhuhu..excited betul penduduk qUantOwn ni...hahaha..tp alhamdulillah le..sempat r jgak beli...huhuhu...seblum tu sempat jap g tapak Hari Belia peringkat negeri PAHANG ni kat padang MPK2...nampak cam meriah gak...terjmpe ngan bekas menteri belia kat situ..ala sape agy klu bkan datuk seri azlina tu...masih berjasa wlu tiada jawatan...salute r datuk...

skg ni aku nak share sikit r pe yg menarik tentang cite ni..pe yang menarik dulu r...yg menarik cite adalah seperti bawah ni k :-
  • cite lebih kelakar n cool berbanding citer lawak lain...huhu..( aku rasakan aku paling kuat ketawa dalam panggung td...ops.. damn it!! )
  • ketika SAM kena kejar ngan polis nmpak cm real je...x mcm evolusi kl drif r...
  • x sangka ada serap konsep 1 MALAYSIA..tp mmg bnyak pun movie skg serap konsep ni...hahaha
  • pak pie jd kpala samseng r..huhuhu...( aku ni peminat dye )
  • yg penting bab jiwang2 karat xde k...paling penting ni

cm ne hebat pun filem tu mesti ada part x besh kan...huhuhu...ni aku senaraikan ikut my opinion r...huhu
  • ada bnyak part guna ayat yg x sesuai..hmm
  • tergantung pada akhirnya...ni part paling aku x shuke r...hmm..ntah apa2 ntah
  • gengster sokongan cm bapuk je...

tp pe2 pun ok r jgak..salute r pd kembar aku tu FARID KAMIL...:P sbb arah  filem ni..menarik r... 3 bintang aku bg...ok r tu kan..


filem yg aku nak tengok plak adalah NUR KASIH THE MOVIE...berlakon kat JORDAN k..haha

wah..kat jordan ni..


p/s:  wah paling besh sekhali dalam citer adalah bini FIZO tu cntik GILEEEEEEEEEEEEEEEEEER



No comments:

Post a Comment