meRINDU kasih ILAHI

meRINDU kasih ILAHI

Saturday, 7 May 2011

MERdeKA dalam TANgis!!!!!!!! WAAAAAAAAAAAAaaaa!!!

wah....aku sudah merdeka n tamat semester 6 kat UniSZA ni...ini bermakna aku dah nak abis belajor dah...hahaha... 16 Mei ni kena daftar praktikal selama 2 bulan....hmmm i hope it will make me fell hapy r....kihkih....bnyak plok ketawa...hmmm

disebalik kisah ni...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sedih wei nak cite...4 bulan aku akan hadapi hidup without campus LIFE..!!
hmmmmmmmmmmmmmmmmm...
yg paling penting aku dah akan terpisah dengan ADIK2 aku....

hurm....tp xpe mungkin ada hikmah kot.....
tuhan lagi maha adil kan...huhu...

btw...nas rui, abg nak ucap apy bezday k...1 mei lepas
 huhu...b the good person dik...

ni je kami mampu...

ni r die adik nas rui...huhu...

ni gambar nas rui, adik saqina n aqu

harap2 sem depan cepat hadir


kepelikan di situ...

No comments:

Post a Comment